NAR OSGB, müşterilerinin gereksinimlerini ve beklentilerini toplam kalite ve sürdürülebilirlik bilinciyle karşılamayı; sözleşme ve yasalara uygun; güvenilir ve sürekli hizmet sunmayı amaç edinmiştir. Kalite Yönetim Sistemi Politikamız birlikte çalıştığımızdan ekipten başlayarak, danışan firma çalışanlarını kapsayan bir ağda şu ilkelere dayanır;
- İş Sağlığı ve Güvenliği Hizmetleri alanında öncelikli olarak ulusal yasal mevzuatlara uymayı ve bunu takiben uluslararası kabul edilmiş standartlarda rehberlik ve danışmanlık hizmeti sunmak,
- Hizmet güvenliği ve sürdürülebilirlik şartlarına uygun servis vermek.
- Kalite ve hizmet güvenliği hedeflerine göre sistem performansını gözden geçirerek düzeltici ve iyileştirici faaliyetleri gerçekleştirmek,
- Mevcut, potansiyel danışan firma ve onların 3. tarafları ile etkin bir iletişim sağlamak,
- İletişimde olduğumuz her kimse isteklerini tespit etmek ve bu istekleri karşılayan kalite seviyesinde müşteri memnuniyeti sağlamak,
- Kaliteli ve sürdürülebilir hizmet servis edilmesinde sermayemizin bilincinde hareket etmek, yıl boyu verilen eğitimlerle çalışanlarının bilgi, yeterlilik ve gelişimini sağlamak,
- Kendimizden başlayarak birlikte çalıştığımız tüm ortak paydaların çevre bilincini diri tutarak, kaynakların sürdürülebilir tüketimi ve geri dönüştürülmesini sağlamak,
- Çalışanlarımızın mutluluğunu sağlamak üzere iş-sosyal yaşantı dengesinin kurulmasına destek vermek.
Bu Amaçlar Doğrultusunda Görevimiz; TS EN ISO 9001:20015 Kalite Yönetim Sistemi ve Standartlarının Şartlarına Uymak Ve Etkinliğinin Sürekli İyileşmesini Sağlamaktır.